28 Ιαν 2011

Από ... ατύχημα μαύρισε η τάφρος Τ3 στο Αυλάκι Στυλίδας και ο Μαλιακός


Μαύρο νερό στο Αυλάκι της Στυλίδας
(από το ρεπορτάζ της τηλεόρασης του STAR)

Αναστάτωση σε αλιείς, καλλιεργητές και κατοίκους της Στυλίδας προκάλεσε το γεγονός ότι ύποπτο μαύρο νερό αγνώστου προελεύσεως κυλούσε από νωρίς το πρωί σε αυλάκι δίπλα σε εργοστάσιο της περιοχής.

Τα πνεύματα ηρέμησε η παρέμβαση του δημάρχου Στυλίδας Απόστολου Γκλέτσου ο οποίος συναντήθηκε με τη διοίκηση του εργοστασίου και έλαβε τη διαβεβαίωση ότι το περιστατικό δεν θα επαναληφθεί αφού επρόκειτο για τυχαίο περιστατικό και σε ατύχημα.

Δικό μας σχόλιο: Ανάλογα "ατυχήματα" που ήρθαν στη δημοσιότητα στο παρελθόν, έφεραν ως κατηγορούμενο το μέλος της Γραμματείας του ΜΑΛΙΑΚΟΣ SOS Στέφανο Σταμέλλο "για δυσφήμιση ανώνυμης εταιρείας άρθρο 364 του ΠΚ". Ο γάτος στα κεραμίδια λοιπόν... με την ανοχή των ελεγκτικών μηχανισμών. Ελπίζουμε μόνο στους Επιθεωρητές Περιβάλλοντος, που πραγματικά κάνουν το καθήκον τους

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΘΕ ΠΟΥ ΒΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΣΤΟ ΜΑΛΙΑΚΟ.
ΤΥΧΑΙΟ, ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ??

ΑΤΥΧΗΜΑ ΛΕΝΕ?
ΑΣ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ

χριστακης είπε...

γεια σας με λενε χριστακη και ειμαι απο το χωριο σια της κυπρου.το χωριο μου βρισκεται κοντα στην λευκωσια και αναμεσα σε σταυροβουνι και μαχαιρα.φετος με τις πολλες βροχες το ποταμι που εινα κοντα στο σπιτι μου υπερχειλισε.το αλλο ποταμι του χωριου κατεβαινει απο το ορος ξυλιας καθε χρονο και τρεχει πολλους μηνες.με γκριζο νερο λογω του λατομειου που τρωει το βουνο και λογω του αδειου μεταλλειου το οποιο εχει λιμνη γεματη δηλητηριο.το μεταλλειο δεν το αποκατεστησαν διοτι τωρα γαλλικη εταιρεια λεει οτι πιθανον να εχει χρυσο.πιστευω οτι το δηλητηριο παει στο φραγμα στα λυμπια μεσω του ποταμου ο οποιος επικοινωνει με το μεταλλειο με σηραγγα.ποταμια μικρα επισης μπαζωθηκαν περσι και επρεπε να περπατησω τρια χιλιομετρα με σκυλια σαν παρεα και με φτυαρια η ξυλα για να αποκαταστησω την ροη του ποταμου.γενικα η κυπρος ακολουθει την ελλαδα στην περιβαλλοντικη καταστροφη.να ξερετε οτι εγω ειμαι μαζι σας και πεθαινων για νεες πληροφοριες απο εσας.ειμαι φανατικος φυσιολατρης και η καρδια μου χτυπαει οταν βλεπω φωτο απο τα ποταμια λιμνες και δαση της ελλαδας.για τον μαλιακο δεν πολυξερω αλλα ακουσα οτι κινδυνευει οπως και ποταμος ασωπος.πρεπε ι ολοι μαζι νε χεσετε τα κομματα και να παρετε τον νομο στα χερια σας.γινετε ανταρτες και χτυπατε τους.θυμηθειτε την εθνικη αντισταση.μονο ετσι θα σωσουμε την φυση του πλανητη.ειμαι 23 ετων σχεδον αλλα εχω δει πολλα εγκληματα κατα της φυσης.ντροπη τους