25 Οκτ 2009

Μπλουλντόζες στην παραλία στο Μαρίνη
καταστρέφουν καλαμιώνες

Ανοιχτή επιστολή – καταγγελία

Αρχές Σεπτεμβρίου μηχάνημα της Νομαρχίας με χειριστή (ονόματι κάποιον κ Παρδάλη), πιθανόν χωρίς δικής έγκριση, παρά τις έντονες αντιδράσεις μου, ξερίζωσε με εκσκαπτικό μηχάνημα της Νομαρχίας, καλαμιές σε παραλιακή έκταση πλησίον του οικισμού ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΩΤΗΡΟΣ (Μαρίνη) του Δήμου Στυλίδας. Τα καλάμια βρίσκονται ακόμη συσσωρευμένα στην άμμο της παραλίας.

Στην αντίδρασή μου να μην προχωρήσουν οι καταστρεπτικές εργασίες, ο χειριστής του εκσκαπτικού μηχανήματος μου επέδειξε έγγραφό έγκρισης της κτηματικής υπηρεσίας της Νομαρχίας στο οποίο εν αγνοία μου και παρανόμως αναφερόταν το όνομά μου με την ιδιότητα του ΠΡΟΕΔΡΟΥ του οικισμού ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΩΤΗΡΟΣ (Μαρίνη).

Δηλώνω απερίφραστα ότι κάποιος παράγων επιδιώκοντας εξυπηρέτηση προσωπικών οικονομικών συμφερόντων, χρησιμοποίησε αυθαίρετα ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ το όνομά μου προκειμένου να επιτύχει την εκκαθάριση του προστατευόμενου όπως λέγεται, χαρακτηρισμένου ίσως και NATURA παραλιακού χώρου. Επιφυλάσσομαι δε παντός νομίμου δικαιώματος μου και κατά παντός υπευθύνου.

Παρακαλώ ακόμη να διερευνηθεί η νομιμότητα της πράξης και απόφασης οριοθέτησης της Αιγιαλίτιδας ζώνης στη συγκεκριμένη αμφισβητήσιμης ιδιοκτησίας παραλιακή έκταση.

Προβληματίζομαι και αναρωτιέμαι, σαν σκεπτόμενη πολίτης γιατί η κτηματική υπηρεσία της Νομαρχίας και διαθέσει δωρεάν μηχάνημα για να ξεριζώσει τα καλάμια από ένα ιδιωτικό, όπως ισχυρίζομαι κάποιοι παραλιακό χώρο και ίσως ακόμη και βιότοπο;

Δηλώνω ακόμη απερίφραστα ότι όχι μόνο προσωπικά όσο είμαι πρόεδρος του οικισμού, αλλά κα μελλοντικά μαζί με τη συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων του οικισμού και της ευρύτερης περιοχής της Στυλίδας θα σταθούμε απέναντι στην όποια πολιτειακή αρχή ή ιδιώτη προσπαθήσει να καταπατήσει ή να αποχαρακτηρίσει τη συγκεκριμένη παραλιακή έκταση.

Υ.Σ. Η καταγγελία καθυστέρηση για να απεμπλακεί το θέμα από την προεκλογική περίοδο


Με αγωνιστικότητα

Η πρόεδρος του οικισμού Μεταμόρφωσης Σωτήρος

ΜΑΥΡΟΥΔΗ ΧΑΡΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: